história

2008.01.25. 07:21 | kartunboj | Szólj hozzá!

Nem is hiszem el, hogy már 15 éve annak amikor a munkanélküliségtől elkeseredve és egyben feltüzelve új kifejezési formát kerestem. Még nagyon gyerekcipőben járt a számitógépes grafika és a fiam segitségével - ki akkor épp az egyetemen foglalkozott a digitális képfeldolgozással - kidolgoztuk azt az eljárást amit ma már programok segítségével bárki meg tud csinálni. Nos, ez akkor innovativ volt én viszont inkább publikáltam a technikát, mint levédettem. Nem bánom, hisz évekig sikeresen használhattam és nagyon sok nemzetközi kapcsolatot, ismertséget ennek köszönhetek és különben is olyan vagyok, ha van egy kis pénzem azt inkább ellopatom :) . A WittyWorld oldalán még ma is megtalálhatóak azok a valutakarikatúrák melyeket a lap kért az eljárás demonstrációjaként, sőt erre a célra megkaptam a magazin belső dupla oldalát. Van egy magyar politikai közszereplő (politikust direkt nem mondok) aki állandóan latin idézetekkel villogtatja elképesztő műveltségét. Most én is ezt teszem :) . Sic transit gloria mundi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kartunboj.blog.hu/api/trackback/id/tr18310826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása