KARTUNDOBOZ

Ez a blog a kartundoboz.blogspot.com duplikációja.

Friss topikok

Linkblog

proli bícs

2008.09.24. 14:32 | kartunboj | komment

Azt írta Őszi Zoli barátom, mikor bemutattam a "proli bícset", hogy "tucc élni". Hízelgő. Hízelgő mindannak, kik anyagiak híján illúzióval próbálják teljessé tenni azt ami különben elérhetetlen. Én megteszek mindent, ha kell önbecsapással, hogy a vágyott "feeling" meglegyen. Most például bográcsoltam egy ratatujt (karib lecsó) és közben lebegtem a matracon a felhőket bámulva, és mindezt alapanyag áron kótdazűr élményként megélve. A vízbe esett sörösdoboz meg művészi asszociációt is szolgáltatott. Nekem ez így kerek.

Senkit ne tévesszen meg a dátum. Nem őrültem meg, hogy ilyenkor csobbanjak. Ez egy nyári bejegyzés, mely az "anyablogon" is megtalálható, és még ennél is több!

HILFE!!!

HELP!!!

AU SECOUR!!!

 

Címkék: humor proli illuzió csobi

A bejegyzés trackback címe:

https://kartunboj.blog.hu/api/trackback/id/tr98679296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása