bűn

2008.09.25. 08:39 | kartunboj | komment

Ez egy augusztusi "opus" volt a BLOG-on, de annyira kedvelem, hogy itt és most megismétlem.

A bűn színe a vörös, így amint megláttam a gyepen a már messziről elütő színű foltot mindjárt tudtam, hogy bűnüggyel van dolgom. A hátramaradt nyomokból könnyű volt kikövetkeztetni a tettes kilétét. Bekerítettem és elfogtam, igaz menekülni sem próbált. Ellenkezőleg, boldogan futott felém, mint ki büszke tettére. A látvány riasztó volt és egyúttal aggasztó is. Aggodalmam nem is múlt el mindaddig míg a fűben rá nem bukkantam egy újabb színes nyomra. Először azt hittem, húsvéti tojások de nem volt húsvét. Azóta jobban örzöm a festékes tubusokat.

Címkék: humor krimi kutya bűn

A bejegyzés trackback címe:

https://kartunboj.blog.hu/api/trackback/id/tr56680502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása