KARTUNDOBOZ

Ez a blog a kartundoboz.blogspot.com duplikációja.

Friss topikok

Linkblog

régi

2008.02.22. 10:24 | kartunboj | Szólj hozzá!

regi1















Égetem régi rajzaim még mielőtt azok égetnek engem. Ahogy távolodom életem filmjének főcímétől annál lázasabban takarítom régi tévelygéseim, útkereséseim nyomát. Ezzel nem csak én vagyok így, ugye? Vannak persze olyanok, akik sosem tévedtek, sosem hazudtak és minden lépésük vállalható. Ők elmentek politikusnak. Tehát takarítom a multam. Ezt a rajzot is majdnem elfüstöltem. Aztán mégsem. Iderakom, megrántom a vállam oszt' jónapot.

Címkék: humor mult

A bejegyzés trackback címe:

https://kartunboj.blog.hu/api/trackback/id/tr19349567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása